ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

بایگانی

ادویه سیب زمینی سرخ کرده و خرید ادویه ماهی

 

ادویه و سبزی مخصوص ترشی


9) کورکومین همچنین ممکن است با بهبود مقاومت به انسولین، کاهش قند خون بالا، و کاهش کلسترول بالا از دیابت نوع 2 جلوگیری کند، بر اساس بررسی در پزشکی مکمل و جایگزین مبتنی بر شواهد. کمک به کاهش وزن مشخص نیست که ادویه واقعا می تواند به کاهش وزن شما کمک کند یا خیر، اما تحقیقات اولیه نشان می دهد که ممکن است تلاش شما را افزایش دهد. در یک مطالعه بر روی 44 نفر و در نوامبر 2015 در نشریه European Review for Medical and Pharmacological Sciences منتشر شد، افراد مبتلا به سندرم متابولیک (شرایطی که با چاقی، فشار خون بالا، تری گلیسیرید خون بالا، مقاومت به انسولین و سطوح پایین HDL مشخص می شود، خوب است. کلسترول) که تقریباً 2 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند، 800 میلی گرم مکمل کورکومین را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کردند. 11) پس از 30 روز، این گروه نزدیک به 5 درصد از وزن بدن خود را از دست دادند و به آنها کمک کرد تا بیش از 8 درصد چربی بدن خود را کاهش دهند. مکمل درمان سرطان به گفته انجمن سرطان آمریکا، مشخص نیست که آیا ادویه می تواند از رشد سرطان در انسان جلوگیری کند یا خیر. 12) با این حال، طبق بررسی گذشته، این ادویه ممکن است به لطف خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود، پتانسیل بالایی داشته باشد. نویسندگان تحقیقات گذشته خاطرنشان کردند که ادویه (به طور خاص کورکومین) ممکن است از تشکیل تومورها و سرطانی شدن آنها جلوگیری کند، اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است. پشتیبانی از سلامت پوست ادویه یک ادویه ضد التهاب، ضد میکروبی و غنی از آنتی اکسیدان است که به طور بالقوه برای درمان بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما و پسوریازیس موثر است، اگرچه مطالعات بیشتری مورد نیاز است. نویسندگان مقاله ای که در سپتامبر 2019 در Nutrients منتشر شد، می نویسند، به دلیل فراهمی زیستی ضعیف آن، احتمالاً یک درمان مستقل برای اختلالات پوستی نیست، بلکه مکمل درمان های موجود است.
ادویه و سبزی مخصوص ترشی

 

 

عمده ادویه یزد


کلینیک مایو عزیز: دوستم می گوید که درد آرتریت او پس از شروع مصرف ادویه بهبود یافته است. میشه در مورد این مکمل بیشتر توضیح بدین؟ پاسخ: اگرچه ادویه یک ادویه رایج در بسیاری از شربت های خانگی است، اما بسیاری از مردم با اثرات ظاهری آن برای سلامتی آشنا نیستند. تسکین درد آرتریت یکی از بسیاری از این اثرات سلامتی است. ادویه، گیاهی مربوط به زنجبیل، در بسیاری از کشورهای آسیایی و همچنین سایر مناطق گرمسیری کشت می شود. این یک ماده اصلی در پودر کاری است - که در بسیاری از غذاهای هندی و آسیایی رایج است - و به عنوان رنگ برای غذاها، پارچه ها و لوازم آرایشی استفاده می شود. بخش های زیرزمینی گیاه را می توان خشک کرد و به صورت کپسول، قرص، عصاره، پودر یا چای درست کرد. یا ممکن است آنها را به صورت خمیر درآورند تا روی پوست بمالند. ماده فعال اصلی ادویه - کورکومین - چیزی است که به ادویه رنگ زرد می دهد. کورکومین دارای خواص ضد التهابی است و آن را به یک درمان بالقوه برای تعدادی از شرایط سلامتی از جمله کاهش درد و افزایش سهولت حرکت در افراد مبتلا به آرتروز تبدیل می کند. یک مطالعه نشان داد که مصرف عصاره ادویه سه بار در روز با مصرف روزانه 1200 میلی گرم ایبوپروفن قابل مقایسه است. با این حال، تحقیقات بیشتری برای تایید این اثرات ضروری است. تحقیقات دیگر نشان می دهد که کورکومین ممکن است سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش دهد. علاوه بر این، ممکن است برخی از علائم آرتریت روماتوئید مانند تورم مفاصل و سفتی صبحگاهی را کاهش دهد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش عمده میوه خشک لطفا از صفحه ما بخواهید. سایر زمینه های تحقیقاتی شامل تأثیر کورکومین بر بیماری کرون، سرطان های خاص، افسردگی، دیابت، درد مفاصل و سندرم روده تحریک پذیر است. هنگامی که ادویه از طریق دهان مصرف شود یا روی پوست استفاده شود، ادویه - و کورکومین موجود در آن - زمانی که به کمتر از 8 گرم در روز محدود شود، به طور کلی بی خطر به نظر می رسد. گفته می شود، مقادیر متفاوتی بسته به وضعیت سلامتی که در نظر گرفته می شود، اغلب توصیه می شود، و دوزهای بالاتر برای دوره های زمانی محدود استفاده شده است. دوزهای بالا یا استفاده طولانی مدت ممکن است برای برخی افراد باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود. اگر بیماری کیسه صفرا دارید، از پزشک خود در مورد مصرف ادویه سوال کنید، زیرا ممکن است شرایط را بدتر کند. همچنین اگر از داروهای ضد انعقاد یا شیمی درمانی استفاده می کنید، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد ادویه صحبت کنید، زیرا این مکمل ممکن است با داروهای شما تداخل داشته باشد.
عمده ادویه یزد

 

 

ادویه کوکو سیب زمینی


کورکومین (دیفرولوئیل متان) ترکیب فعال (فیتوشیمیایی) در ادویه کاری زرد روشن ادویه است. داروهای گیاهی هندی، چینی و غربی به طور سنتی از ادویه از خانواده زنجبیل برای بیماری هایی مانند هضم ضعیف، درد شکم و اتساع استفاده می کنند. در سال 1999، سازمان بهداشت جهانی آن را برای درمان رفلاکس اسید، نفخ شکم، و سوء هاضمه عملکردی، همانطور که در طب آیورودا استفاده می شود، توصیه کرد. ده سال پیش، انجمن کانادایی تحقیقات روده، خیریه خواهر انجمن گوارش، بودجه ای را برای تحقیقات دکتر بالجیندر سال در مورد فواید کورکومین در سرطان روده بزرگ فراهم کرد. Salh و تیم وی در ونکوور به مجموعه ای از شواهد کمک کردند که نشان می دهد این ادویه خوش طعم می تواند به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی در روده بزرگ کمک کند. یک مطالعه تحقیقاتی پایه2 از هند به موش های مبتلا به کولیت القا شده پرداخت. دریافتند که کورکومین با واسطه فرآیندهای التهابی در کولیت تجربی اثرات مفیدی دارد. بنابراین، ممکن است در درمان بیماری التهابی روده مفید باشد. یک مطالعه بالینی 3 در بریتانیا که شامل 207 بیمار مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر بود، پس از اینکه محققان از آنها خواستند قرص های ادویه مصرف کنند، بهبودی در علائم آنها نشان داد. محققان مطالعات بیشتر، بزرگتر و کنترل شده با دارونما را توصیه می کنند. سایر کارآزمایی های بالینی از نقش درمانی بالقوه کورکومین به ویژه در پولیپوز آدنوماتوز خانوادگی، بیماری التهابی روده، کولیت اولسراتیو، سرطان روده بزرگ، سرطان پانکراس، هیپرکلسترمی، آترواسکلروز، پانکراتیت، پسوریازیس، یووئیت قدامی مزمن و آرتریت حمایت می کنند. کورکومین در حال حاضر یک ترکیب به شدت مورد مطالعه است، با 121 کارآزمایی بالینی فعال در وب سایت دولت ایالات متحده5 تا سپتامبر 2015. هیچ روش مشابهی برای جستجوی آزمایشات بالینی سلامت طبیعی در کانادا وجود ندارد. از تجربه خوشمزه و معطر ادویه و خواص درمانی آن در غذای خود لذت ببرید، اما قبل از مصرف مکمل ها منتظر تحقیقات بیشتر باشید. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم چرا و چگونه یک غذا فواید دارد، اما می دانیم که هیچ چیز با یک محصول در حالت طبیعی آن قابل مقایسه نیست. 1. موسوی م و همکاران. کورکومین واسطه تولید سرامید از طریق مسیر de novo در سلول های سرطانی روده بزرگ است. 2. Ukil I et al. کورکومین، جزء اصلی ادویه طعم دهنده غذا، آسیب مخاطی را در کولیت ناشی از اسید تری نیتروبنزن سولفونیک کاهش می دهد. مجله فارماکولوژی بریتانیا. 3. باندی آر و همکاران. عصاره ادویه ممکن است علائم سندرم روده تحریک پذیر را در بزرگسالان سالم بهبود بخشد: یک مطالعه آزمایشی. مجله جایگزین. 4. Goel A و همکاران. کورکومین به عنوان «کورکومین»: از آشپزخانه تا کلینیک.
ادویه کوکو سیب زمینی

 

 

ادویه دلمه برگ مو


برنج لیمویی خوشمزه درست کنید! برنج لیمو یک نوع بسیار محبوب از دستور پخت برنج در هند است. این غذای خوشمزه و سالم از مناطق جنوبی هند می آید. به لیمو برنج به دلیل ترش بودن مزه آن به لیمو برنج گفته می شود زیرا برای تهیه آن از آبلیمو استفاده می شود. جدای از آن، یکی دیگر از ویژگی های بارز آن رنگ زرد بسیار زیبای آن است که از استفاده از ادویه در آن به دست می آید. من اولین بار چند سال پیش برنج لیمو خوردم. از آن زمان من به یک طرفدار بزرگ تبدیل شده ام. برای همه حواس جذاب است - طعم عالی، رنگ عالی و عطر شگفت انگیز دارد. برای تهیه برنج لیمو چه چیزی لازم است؟ پخت و پز لیمو برنج وقت گیر نیست. فقط 15-20 دقیقه طول می کشد. مرحله اول این است که روغن را در تابه ای روی حرارت متوسط گرم کنید و همه ادویه ها را بریزید. آنقدر بپزید که عطر ادویه ها را به خوبی حس کنید. به طور معمول 3-4 دقیقه طول می کشد. سپس آبلیمو را بگذارید و ۱ دقیقه تفت دهید و سپس برنج را اضافه کنید. نکته مهم این است که به هم زدن مخلوط ادامه دهید تا ادویه ها به خوبی با برنج مخلوط شوند. 3-4 دقیقه بپزید. لیمو برنج شما آماده است! تزئین دلخواه را اضافه کنید. تعداد برای سرویس دهی به 4 نفر کافی است. من حدود 10-12 سال پیش که به سفری به جنوب هند رفتم، رسام داشتم. از آن زمان من یک طرفدار بزرگ هستم. راه های زیادی برای پختن آن وجود دارد. هر کسی یک سبک منحصر به فرد دارد. در اینجا من یکی را جمع می کنم که بسیار متداول است. همه چیز مورد نیاز است؟ نخود کبوتر خرد شده را همراه با 4 فنجان آب و ادویه در تابه ای روی حرارت متوسط می گذاریم تا بجوشد. تابه را تا حدی بپوشانید. اجازه دهید 40-45 دقیقه بجوشد. این باعث نرمی دال می شود. سپس با استفاده از مخلوط کن خم کنید تا یکدست شود. دوباره در تابه بریزید. آب را اضافه کنید تا 5 فنجان رسام درست شود. زنجبیل، فلفل، نمک و گوجه فرنگی را اضافه کنید و دوباره روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. دوباره حرارت را کم کنید. اجازه دهید مدتی بجوشد. بعد از این حرارت، روغن را در تابه ای روی حرارت متوسط قرار دهید، دانه خردل، فلفل قرمز، زیره، فلفل را اضافه کنید و چند دقیقه حرارت دهید. وقتی هنوز روی سوپ است، آن را داخل سوپ بریزید. تابه را از روی گاز بردارید.
ادویه دلمه برگ مو
  • آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی