ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

بایگانی

خرید ادویه همبرگر و قیمت خرید ادویه کاری

 

قیمت ادویه میخک


این دارو به عنوان یک تقویت کننده سلامت و شفابخش نامیده می شود، اما ممکن است منشاء نقص های شناختی و سایر بیماری های شدید باشد. یک مطالعه جدید به رهبری استنفورد نشان می دهد که ادویه - یک ادویه رایج در سراسر آسیای جنوبی - گاهی اوقات با یک ترکیب شیمیایی حاوی سرب در بنگلادش، یکی از مناطق غالب رشد ادویه در جهان، تقلب می شود. برای مشاهده ویدیو به وب سایت مراجعه کنید. برخی از تولیدکنندگان ادویه در بنگلادش اغلب از خطرات آن آگاه نیستند، از رنگدانه کرومات سرب صنعتی استفاده می کنند تا ادویه را با رنگ زرد روشن که برای کاری و سایر غذاهای سنتی ارزشمند است، آغشته کنند. سرب که برای مدت طولانی در محصولات غذایی ممنوع شده بود، یک نوروتوکسین قوی است که در هر مقداری ناامن تلقی می شود. یک تجزیه و تحلیل مرتبط که اخیراً منتشر شده است برای اولین بار تأیید می کند که ادویه احتمالاً عامل اصلی افزایش سطح سرب خون در بین بنگلادشی های مورد بررسی است. جنا فورسایت، نویسنده ارشد این مقاله، محقق فوق دکتری در موسسه محیط زیست استانفورد وودز، گفت: «مردم ناآگاهانه چیزی مصرف می کنند که می تواند باعث مشکلات عمده سلامتی شود». اولین مطالعه که به صورت آنلاین در Environmental Research در دسترس است، شامل طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل ها، از جمله مصاحبه با کشاورزان و تولیدکنندگان ادویه در چندین منطقه بنگلادش است که در مجموع نزدیک به نیمی از ادویه کشور را تولید می کنند. بسیاری این موضوع را در دهه 1980 دنبال کردند، زمانی که یک سیل عظیم باعث خیس شدن و رنگ نسبتاً کدر ادویه شد. تقاضا برای پردازشگرهای ادویه کاری زرد روشن برای افزودن کرومات سرب - رنگدانه زرد صنعتی که معمولاً برای رنگ آمیزی اسباب بازی ها و مبلمان استفاده می شود - به محصول خود منجر شد. این عمل به عنوان یک روش ارزان و سریع برای تولید رنگ مطلوب ادامه یافت. سرب به عنوان یک نوروتوکسین قوی، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی را در بزرگسالان افزایش می دهد و در رشد مغز کودکان اختلال ایجاد می کند. حدود 90 درصد از کودکانی که سطح سرب خونشان بالاست، در کشورهای کم درآمد زندگی می کنند و آسیب های شناختی ناشی از آن سالانه با حدود یک تریلیون دلار کاهش فروش پودر پاپریکا بهره وری مرتبط است. یک تاجر پودر و ادویه کامل از جمله ادویه را در بازار کاروان داکا، بنگلادش به نمایش می گذارد. استفان لوبی، نویسنده ارشد این مقاله، پروفسور پزشکی و مدیر تحقیقات مرکز نوآوری در سلامت جهانی استنفورد، می گوید: «بر خلاف سایر فلزات، هیچ محدودیتی برای مصرف بی خطری برای سرب وجود ندارد، سرب در کل یک سم عصبی است. مطالعه مرتبط که در سپتامبر منتشر شد.
قیمت ادویه میخک

 

 

طرز تهیه ادویه پلویی هندی


ادویه بدون شک رایج ترین ادویه ای است که در هر خانواده هندی یافت می شود. این ادویه زرد شگفت انگیز نه تنها برای اهداف معطر سازی استفاده می شود، بلکه هزاران سال است که به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. از ریشه گیاه Longa Curcuma می آید و از خانواده زنجبیل است. به دلیل داشتن ترکیباتی با خواص دارویی مهم شناخته شده است. این ترکیبات کورکومینوئید نامیده می شوند. این در مورد کورکومین و مشتقات آن، دی متوکسی کورکومین و دی متوکسی کورکومین است که اولین آنها مهمترین این ترکیبات است. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که این ادویه هم برای بدن و هم برای مغز مفید است. با قرار دادن ادویه در رژیم غذایی خود به مدت یک ماه و به طور طبیعی پیروی از یک سبک زندگی متعادل، تفاوت های چشمگیری را مشاهده خواهید کرد و هدیه ای بی نظیر به سازمان خود داده اید. در زیر 5 خاصیت درمانی برتر را که مصرف روزانه ادویه می تواند به بدن شما برساند را مشاهده خواهید کرد. 1) ضد التهاب خواص تسکین دهنده. ادویه در مدت زمان کوتاهی به بدن شما کمک می کند تا با عوامل خارجی مبارزه کند در حالی که نقش مهمی در ترمیم آسیب خواهد داشت. بر اساس مطالعات، ترکیب کورکومین موجود در این ادویه به اندازه برخی داروهای مورد استفاده در موارد التهاب موثر است. به گفته مؤسسه بین المللی روماتولوژی، توانایی ضد التهابی ادویه می تواند دردی را که افراد در مفاصل خود در هنگام ابتلا به آرتریت احساس می کنند، کاهش دهد. 2) بهبود عملکرد کبد. با ادغام این ادویه در رژیم غذایی خود به شما کمک می کند. تمام خواص آنتی اکسیدانی آن. آنتی اکسیدان ها مفید هستند زیرا از بدن ما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. اعتقاد بر این است که ادویه آنقدر قوی است که مطالعات نشان می دهد می تواند کبد فرد را از آسیب دیدن سموم محافظت کند. 3) عملکرد صحیح دستگاه گوارش بازیابی خواهد شد. ادویه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی که دارد می تواند به شما در حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند. همچنین کیسه صفرا را که بخشی از دستگاه گوارش است و درست در زیر کبد قرار دارد، تحریک می کند. تحقیقات نشان می دهد که ادویه پتانسیل کاهش نفخ و علائم گاز را دارد. 4) بهترین درمان سرماخوردگی. لیپوپلی ساکارید ترکیب دیگری است که در ادویه وجود دارد. دارای خواص ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی است که سیستم انسان را تحریک می کند. مصرف روزانه به شما کمک می کند تا از شر سرماخوردگی خلاص شوید یا حتی احتمال آن را کاهش دهید. 5) نشانه های زمان را پاک می کنید. آیا می خواهید پیری را به تعویق بیندازید؟ ادویه جواب دارد. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن، اعتقاد بر این است که هم در پیری و هم در طول عمر نقش دارد. مصرف منظم کویرکویما پوست شما را براق می کند. همیشه با یک رژیم غذایی متعادل همراه است. شناخته شده است که ادویه ها به کاهش وزن کمک می کنند. ادویه می تواند به شما کمک کند هورمون های استرس را متعادل کنید، که می تواند باعث افزایش شدید وزن و کاهش تشکیل چربی شود. اگر می خواهید سلامتی مطلوبی برای خود و خانواده تان داشته باشید، ادویه در آشپزخانه شما ضروری است. این مقاله را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و به آنها کمک کنید تا خواص درمانی این ادویه را در بدن خود ببینند.
طرز تهیه ادویه پلویی هندی

 

 

خرید ادویه دوغ


داروهای مسکن بدون نسخه (OTC) و تجویزی می توانند درد زانو را تسکین دهند، اما اغلب با عوارض جانبی همراه هستند. مطالعات اخیر نشان داده است که ادویه (Curcuma longa)، ادویه ای که اغلب در غذاهای جنوب آسیا مانند کاری استفاده می شود، ممکن است به درد مفاصل کمک کند. اما مصرف آن به عنوان مکمل بهتر است یا در غذا؟ آرتریت شایع ترین اختلال مفصلی در ایالات متحده است و زانوها اغلب اولین مفاصلی هستند که تحت تأثیر این بیماری قرار می گیرند. یک مطالعه نشان داد که در افراد بالای 60 سال، بیش از 10 درصد از مردان و 13 درصد از زنان علائم آرتریت را در زانوهای خود داشتند. داروهای مسکن OTC و تجویزی می توانند تسکین دهند، اما اغلب با عوارض جانبی همراه هستند. این عوارض جانبی شامل آسیب کلیه و مشکلات قلبی است. طبق آماری که در سال 2006 توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) منتشر شد، تقریبا 20 درصد از آمریکایی ها درجاتی از زانو درد را گزارش می کنند. درد می تواند از سفتی خفیف تا سطوحی که تقریباً ناتوان کننده هستند متغیر باشد. مطالعات اخیر نشان داده است که ادویه، یک ادویه خوش طعم و محبوب در هند، ممکن است به تسکین درد مفاصل کمک کند. این ادویه در طب آیورودا رایج است، اما عمدتاً در غذا در ایالات متحده استفاده می شود و نه به عنوان دارو. کارشناسان می گویند که شواهد روشنی وجود دارد که نشان می دهد ماده فعال موجود در ادویه ممکن است فواید سلامتی داشته باشد. دکتر ناژندرا گوپتا: "به طور گسترده اعتقاد بر این است که کورکومین، که ماده فعال ادویه است، دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. و به همین دلیل، اغلب به عنوان مکمل توسط بسیاری از افراد برای کمک به علائم مفصلی استفاده می شود." FACP، CPE، یک متخصص داخلی در بیمارستان تگزاس هلث آرلینگتون مموریال، به Healthline گفت.
خرید ادویه دوغ
  • آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی