ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

بایگانی

خرید ادویه از زاهدان و قیمت ادویه جات در تبریز

 

ادویه اصیل هندی


مقداری روغن زیتون یا نارگیل را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و کوفته ها را قهوه ای کنید. پیاز را اضافه کنید و با کوفته تفت دهید تا نرم و کمی سرخ شود. آرد را اضافه کنید، در تابه را هم بزنید تا روغن گرفته شود و قهوه ای شود، سپس به اندازه ای آب اضافه کنید تا سس درست شود. خردل را هم بزنید. خمیر ادویه. 10 دقیقه بجوشانید و در صورت نیاز آب اضافه کنید و هر از گاهی هم بزنید. وقتی آماده سرو شد، مقداری خامه، کفیر یا ماست اضافه کنید و هم بزنید تا سس خامه ای درست شود. چقدر به نظر می رسد! فقط عالیه، درسته؟ در حالی که لینگوین شما در حال پختن است، میگوها، فلفل قرمز و سیر را تا زمانی که تازه بپزند (2 تا 3 دقیقه) از ووک استفاده کنید و یک بار بچرخانید. در یک کاسه بگذارید، در صورت نیاز روغن بیشتری به ووک اضافه کنید. کدو سبز و قارچ را اضافه کنید، چند دقیقه تفت دهید سپس آب، کره و مکعب آب را اضافه کنید. چند دقیقه روی حرارت ملایم با درب بجوشانید، سپس ریحان، ادویه و میگو را اضافه کنید. یک دقیقه بپزید و خوب هم بزنید. روی لینگوین سرو کنید و فلفل سیاه تازه آسیاب شده بپاشید و پنیر پارمزان را به دلخواه اضافه کنید. چه کسی گفته است که فقط می توان از ادویه در هنگام پخت و پز استفاده کرد؟ در اینجا یک نوشیدنی ادویه چاک دهنده (فقط به تصویر دستور العمل عالی نگاه کنید) توسط Zoe Pezzack است. زوئی به طور مرتب غذا را آزمایش می کند. دستور العمل های فوق العاده ادویه را ارائه می دهد. در اینجا او یکی از بزرگان است. او نام او را گذاشت - ادویه تاپر! تمام آنچه شما نیاز دارید؟ لیست واقعا طولانی و جالب است. او چیزهای سالم زیادی را در آن قرار داده است. این همچنین به این معنی است که می توان با این یکی زیاد آزمایش کرد! آناناس، میوه شور و کیوی. در اینجا محصول نهایی به نظر می رسد! با برنج باسماتی سرو کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید؟ روغن را در یک قابلمه بزرگ یا سوپ گرم کنید و پیاز را یک یا دو دقیقه تفت دهید تا نرم شود. سیر و ادویه ها را اضافه کنید و با پیاز روی حرارت متوسط/ ملایم تفت دهید تا معطر شود. گل کلم را اضافه کنید. سیب زمینی و کدو حلوایی را خوب هم بزنید تا با ادویه آغشته شود، سپس گوجه فرنگی، مکعب آب و آب را اضافه کنید. 10 دقیقه روی حرارت ملایم بجوشانید سپس نخود، عدس و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. 5 دقیقه دیگر بجوشانید. در اینجا یک دیپ خوشمزه دیگر است که شامل ادویه نیز می شود. من قویا معتقدم که بهتر است ادویه را در غذای خود مصرف کنیم نه به عنوان مکمل.
ادویه اصیل هندی

 

 

خرید ادویه فلافل


شروع روز با روال صبحگاهی ممکن است به خوبی با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. کمی یوگا، شاید مدیتیشن، دوش گرفتن، یک صبحانه سالم با قهوه ارگانیک و سپس بیرون از خانه. آیا این آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، روال صبحگاهی شما در حال حاضر استثنایی است. اما ما یک اکسیر قدرتمند داریم که می تواند رژیم شما را به طرز شگفت انگیزی تحسین کند. شاید شنیده باشید که آب لیمو گرم باعث می شود که این لوله ها در صبح کار کنند و سلامت شما را بهینه کنند. حتی ممکن است آب لیمو گرم با نمک هیمالیا یا آب لیمو گرم با عسل در صبح بنوشید. با این حال، آیا در مورد آب لیمو گرم همراه با عسل، دارچین و ضروری ترین ماده اکسیر صبحگاهی، ادویه، شنیده اید؟ اگر هنوز این یکی را امتحان نکرده اید، ممکن است یک راه عالی برای شروع روز خود را از دست بدهید. لیمو و ادویه کاملاً طبیعی ترکیبات قدرتمندی هستند که دارای انبوهی از خواص مفید هستند. لیمو طعمی لذیذ و ترش با بسیاری از خواص تقویت کننده سلامتی دارد. طبق مطالعه ای که در مجله Chemistry Central Journal (2015) منتشر شد، لیمو دارای گنجینه ای از متابولیت های طبیعی است. نویسندگان این مطالعه اظهار داشتند: "مرکبات دارای فعالیت های زیستی فراوانی از جمله فعالیت های آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد سرطانی، ضد میکروبی و ضد حساسیت و همچنین اثر قلبی عروقی، اثر محافظتی عصبی، اثر محافظتی کبد، کنترل چاقی و غیره هستند." لیمو در واقع یک ماده سالم برای خوردن در ابتدای روز است. با این حال، وقتی لیمو را با ادویه ترکیب می کنید، فواید سلامتی و تندرستی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. ادویه (Curcuma longa) یک ادویه زرد نارنجی است که بخشی از خانواده زنجبیل است. ادویه بومی مناطق گرمسیری جنوب آسیا است و در طب سنتی و غذاهای آسیایی به خوبی شناخته شده است. اخیراً، فواید سلامتی آن در طب غربی شناخته شده است. یکی از مواد فعال ادویه، کورکومین، مورد توجه چندین مطالعه دانشگاهی قرار گرفته است. کورکومین ممکن است التهاب را کاهش دهد: طبق تحقیقات گروه دندان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، کورکومین دارای خواص ضد التهابی است. کاربردهای درمانی کورکومین: بر اساس یک مطالعه مروری منتشر شده در مجله AAPS (2013)، "کورکومین پتانسیل درمانی در برابر تعدادی از بیماری های انسانی را نشان داده است، از جمله انواع مختلف سرطان، بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریک پذیر، آرتریت، ورم مفاصل و پپتیک. زخم، پسوریازیس، عفونت هلیکوباکتر پیلوری، بیماری آلزایمر، سندرم حاد کرونری، آترواسکلروز، دیابت و عفونت های دستگاه تنفسی. طرز تهیه آن... آب لیمو، ادویه و عسل را در فنجان آب گرم یا شیر خود مخلوط کنید. شما می خواهید این مواد را خوب هم بزنید. دارچین را در بالا اضافه کنید و به هم زدن اکسیر صبحگاهی خود در حین نوشیدن آن ادامه دهید - این کار باعث می شود ادویه در انتهای فنجان شما ته نشین نشود. ادویه با ماده فعال اصلی آن، کورکومین، ممکن است یک مکمل سالم برای برنامه صبحگاهی شما باشد که به دنبال آن بودید. من تقریبا هر روز صبح از این اکسیر با میوه لذت می برم که طعمی شیرین و خوشمزه به آن اضافه می کند.
خرید ادویه فلافل
  • آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی