ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

بایگانی

ادویه طبع سرد و ادویه رزماری

 

ادویه کله پاچه


1. مطمئن شوید که 1500 میلی گرم در روز (750 میلی گرم درپوش در 2) - نه کمتر. نه بیشتر PLUS Bioperine® (Piperine) برای افزایش جذب. اطمینان حاصل کنید که 1500 میلی گرم در روز (750 میلی گرم درپوش در 2) - نه کمتر. نه بیشتر PLUS Bioperine® (Piperine) برای افزایش جذب. علیرغم آنچه در سایت های دیگر می بینید، مقدار آن اهمیت دارد. مقدار بسیار کم بی اثر خواهد بود و مقدار زیاد آن می تواند خطرناک باشد. 2. مطمئن شوید که با Curcumin C3 Complex® فرموله شده است. استاندارد شده است که حاوی 95٪ کورکومینوئیدهای فعال است. مطمئن شوید که با Curcumin C3 Complex® فرموله شده است. استاندارد شده است که حاوی 95٪ کورکومینوئیدهای فعال است. کمتر از 95 درصد در به دست آوردن نتایج مورد نظر شما بی تأثیر خواهد بود. عصاره ادویه ای که ما توصیه می کنیم حاوی همین خواص است. فرمول مورد استفاده در مشهورترین مطالعات بالینی. توجه به این نکته مهم است که در واقع عصاره ادویه استاندارد شده حاوی 95 درصد کورکومینوئید بود که در مطالعات ذکر شده در زیر استفاده شد (همان مقدار موجود در Research Verified's Turmeric). اکثر محصولات حاوی کمتر از 750 میلی گرم در هر کپسول هستند. حتی برخی از آن ها بیش از حدی هستند که نمی توان به طور ایمن روزانه مصرف کرد. بنابراین، قبل از خرید حتما برچسب را بخوانید. در بررسی اخیر منتشر شده در مجله Current Science®، دانشمندان از عصاره استاندارد شده ادویه برای مطالعه فواید سلامتی متعدد آن استفاده کردند. مطالعات اثرات مثبت ادویه را بر علائم افسردگی، التهاب و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی نشان می دهد. این مطالعات بالینی یک پیشرفت علمی بزرگ است. با کلیک بر روی اینجا می توانید بررسی کامل این مطالعات را مشاهده کنید. سلب مسئولیت: نتایج این مطالعه ممکن است دلالتی بر نتایج آینده نباشد. برای اینکه یک محصول حاوی مهر و موم Research Verified® باشد، باید یک فرآیند تحقیقاتی جدی را طی کند. هر محصول توصیه شده و/یا فرموله شده توسط Research Verified® باید دارای معیارهای زیر باشد. اگر فقط یک معیار وجود نداشته باشد، برای استانداردهای ما کافی نیست. فقط حاوی بالاترین کیفیت مواد بر اساس تحقیقات علمی موجود است. حاوی دوز و خلوص مناسب بر اساس مطالعات بالینی و/یا تحقیقات علمی باشد. در ایالات متحده آمریکا در یک آزمایشگاه ثبت شده FDA که دارای گواهی cGMP نیز می باشد، تولید شود. از استانداردهای کیفیت داروسازی ایالات متحده برای کیفیت و خلوص پیروی کنید. مواد اولیه باید توسط شخص ثالث آزمایش شوند. هیچ آلاینده ای در محصول نداشته باشید که ممکن است مانع از نتیجه شود.
ادویه کله پاچه

 

 

ظروف ادویه جات جدید


پوسیدگی ریزوم و لکه برگی که عمدتاً توسط Taphrina maculans Butler ایجاد می شود از بیماری های مهم ادویه است. استفاده از مخلوط بوردو یا هر قارچ کش غیرفلزی دیگر به عنوان یک درمان پیشنهاد شده است. محصول در حدود 9-10 ماه، زمانی که برگ های پایین زرد می شوند، آماده برداشت می شود. ریزوم ها به دقت با چنگال های دستی کنده می شوند. سپس سرهای برگ بریده می شوند و ریشه ها جدا می شوند. ذرات خاک چسبیده با تکان دادن سریع یا مالش برداشته می شوند و ریزوم ها کاملاً با آب شسته می شوند و در انبوهی کوچک قرار می گیرند و با برگ های ادویه پوشانده می شوند و می گذارند تا آب شوند. سپس انگشتان و پیازها (یا ریزوم های مادر) جدا شده و به طور جداگانه درمان می شوند. درمان ادویه شامل جوشاندن یا بخار پز کردن ریزوم های تازه در آب و سپس خشک کردن و صیقل دادن است. ریزوم ها را به مدت 45-60 دقیقه روی آتش آهسته می جوشانند تا نرم شوند. سپس ریزوم ها سرد می شوند. پخش کنید تا در آفتاب خشک شود. جوشاندن ریزوم ها در محلول های بسیار رقیق (0.05-0.1%) از قلیایی ملایم، رنگ هسته ریزوم را به زرد نارنجی مورد نظر تغییر می دهد. مدت زمان جوشیدن به طور قابل توجهی روی رنگ تأثیر می گذارد. رایحه محصول نهایی. پس از جوشاندن، ریزوم ها به مدت 10-15 روز در نور خورشید خشک می شوند. خشک کردن در معرض آفتاب باعث ایجاد یک اثر سفید کننده سطح می شود. پس از خشک شدن، ریزوم ها کاملا سفت و شکننده می شوند و با صدای فلزی می شکنند. خشک کردن به دنبال پولیش است که شامل تمیز کردن پوست بیرونی، ریشه ها و ذرات چسبنده خاک و صاف کردن ریزوم ها می شود. پرداخت یا به صورت دستی یا در درام های برقی انجام می شود. ادویه خشک شده با دوغاب پودر ادویه در حین صیقل دادن پوشانده می شود تا رنگ بهتری به ریزوم ها بدهد. ریزوم های درمان شده در گودال های حفر شده در یک مکان برجسته ذخیره می شوند. کف و کناره های این گودال ها با Saccharum spontaneum (معمولاً به عنوان چمن رلو شناخته می شود) و تشک های پالمیرا پوشیده شده اند. گودال ها پس از پر شدن با ادویه پخته شده با حصیر و علف و در نهایت با خاک پوشیده می شوند. محصول ممکن است به مدت یک سال ذخیره شود. ادویه همچنین در "خاکدان" یا انبارها در کیسه های تفنگ دار نگهداری می شود. ماده رنگی ادویه کورکومین کریستالی متمایل به زرد است که می توان آن را با استخراج مستقیم با حلال یا با استخراج با قلیایی و سپس رسوب با اسید از پودر استخراج کرد. ادویه عمدتاً برای آماده سازی آشپزی داخلی استفاده می شود. یکی از اجزای مهم پودر کاری است. ادویه همچنین به عنوان ماده رنگی در صنایع نساجی، غذایی و دارویی استفاده می شود. در سیستم پزشکی هند، ادویه تا حدودی به عنوان معده (یعنی تقویت کننده اشتها یا کمک به هضم)، مقوی و تصفیه کننده خون استفاده می شود. آب ریزوم تازه به عنوان ضد انگلی برای بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود. روغن ادویه، تقطیر شده از ریزوم خشک شده، خواص ضد عفونی کنندگی دارد.
ظروف ادویه جات جدید

 

 

ادویه شله مشهدی


مدت ها قبل از کشف داروهای رایج، اجداد ماقبل تاریخ فقط طبیعت داشتند که برای درمان هایی که به دنبال آن بودند، به آنها مراجعه کنند. ترکیبی از گیاهان و ادویه جات برای تسکین بیماری های رایجی که با آن مواجه بودند استفاده شد. با این حال، بسیاری از این درمان های طبیعی به اندازه ادویه امتحان خود را پس داده اند. ادویه طلایی برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است و به نظر نمی رسد به این زودی ها قفسه های ادویه یا قفسه های دارویی ما را به لطف مزایای سلامتی مختلفی که ارائه می دهد، ترک کند. از مهار التهاب گرفته تا بهبود عملکرد مغز، این ادویه آفتابی مطمئناً به شما کمک می کند. اگر کنجکاو هستید که چگونه این ادویه می تواند به شما کمک کند، به خواندن ادامه دهید تا در مورد فواید، دوز و بهترین زمان از روز برای مصرف ادویه بیشتر بدانید. چه چیزی ادویه را بسیار قوی می کند؟ ادویه از ریشه Curcuma longa که بخشی از خانواده زنجبیل است، گرفته می شود. اکثر مردم با ادویه پودری پرتقال روشن آشنا هستند، اما در شکل طبیعی آن، بیشتر شبیه ریشه زنجبیل است، با رنگ زرد طلایی تر. ادویه حاوی بیش از 300 ترکیب گیاهی و مواد مغذی طبیعی مفید از جمله کلسیم، فیبر، بتاکاروتن، ویتامین C، نیاسین، آهن، پتاسیم، منیزیم و سایر مواد مغذی است. اما راز پشت ابرقدرت های شگفت انگیز ادویه، یک ترکیب پلی فنول فعال به نام کورکومین است. کورکومین چیزی است که به ادویه رنگ طلایی غنی می دهد و موضوع مطالعات متعدد در صنعت سلامت به ویژه به دلیل اثرات مثبت آن در مبارزه با التهاب و پیشگیری از سرطان بوده است.
ادویه شله مشهدی

 

 

ادویه اسهال


بهتر میخوابی روز بعد هوشیارتر باشید. مصرف مکمل ادویه یا کورکومین باعث بهبود توجه، حافظه کاری و خلق و خو می شود. و برای تسکین علائم سردردهای میگرنی گزارش شده است. کورکومین، از ادویه کاری ادویه، دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. و می تواند پلاک های بتا آمیلوئید مرتبط با بیماری آلزایمر را کاهش دهد. اما دانشمندان از شواهد مربوط به فواید ادویه در زندگی واقعی راضی نبودند. بنابراین، در سال 2003، یک تیم تحقیقاتی در سنگاپور، 1010 سالمند آسیایی 60 تا 93 ساله را که زوال عقل نداشتند، استخدام کردند. نویسندگان این مطالعه نمرات آزمون وضعیت ذهنی کوچک (MMSE) را برای سه دسته و مصرف منظم کاری مقایسه کردند. این دانشمند دریافت که کسانی که کاری مصرف می کنند "گهگاهی" و "اغلب یا اغلب" نمرات MMSE بسیار بالاتری نسبت به کسانی دارند که "هرگز یا به ندرت" کاری مصرف می کنند. نویسندگان مطالعه گزارش دادند که مصرف منظم کاری شواهدی از عملکرد شناختی بهتر است. نکته آخر → کاری خود را بخورید. مطالعه ای که در هند انجام شد به بررسی کارایی و ایمنی استفاده از کورکومین، یکی از مواد فعال موجود در ادویه، برای درمان افسردگی اساسی پرداخت. 60 بیمار مبتلا به اختلال افسردگی اساسی برای دریافت 20 میلی گرم فلوکستین (Prozac®)، 1000 میلی گرم کورکومین یا ترکیبی از هر دو در روز به مدت 6 هفته انتخاب شدند. این مطالعه نشان داد که بهترین پاسخ (77.8٪) مربوط به گروهی از بیماران بود که با ترکیبی از کورکومین و پروزاک درمان شدند. تنها گروه پروزاک 64.7 درصد بهبود علائم افسردگی را تجربه کردند. و تنها گروه کورکومین با 62.5 درصد رسید. محققان به این نتیجه رسیدند که کورکومین می تواند به عنوان یک ماده موثر استفاده شود. درمان ایمن برای بیماران مبتلا به افسردگی شدید. ادویه از دیرباز در طب سنتی چینی برای مدیریت استرس و اختلالات مرتبط با افسردگی مورد استفاده قرار گرفته است. دانشمندان قبلاً به اثرات ضد افسردگی ادویه در مطالعات حیوانی و انسانی پی برده بودند. بنابراین آنها تصور کردند که کورکومین همچنین ممکن است استرس ناشی از اختلال عملکرد HPA (هیپوتالاموس-هیپوفیز-آدرنال) را کاهش دهد. برای این مطالعه دانشمندان از موش استفاده کردند. آنها حیوانات را به مدت 20 روز تحت استرس قرار دادند و آنها را با انجام چندین کار که به موش های صحرایی معروف است، تحت فشار قرار دادند. قرار دادن موش ها در این مجموعه رویدادهای ناگوار (برای موش ها) باعث ایجاد علائمی شد که در انسان هایی که تحت فشار مداوم و مزمن قرار دارند، مشاهده می کنید. موش ها وزن غیرطبیعی غده آدرنال، افزایش ضخامت در قشر آدرنال، افزایش سطح کورتیزول و کاهش بیان mRNA گیرنده گلوکوکورتیکوئید (GR) داشتند. این تغییرات با دادن کورکومین به موش ها در غذایشان معکوس شد. تیم تحقیقاتی همچنین دریافتند که استرس مزمن سطوح BDNF را کاهش می دهد و نسبت cAMP به سطوح CREB را در هیپوکامپ و قشر پیشانی موش ها کاهش می دهد. دادن کورکومین به موش ها تمام این پاسخ های فیزیکی ناشی از استرس را در مغز آنها مسدود کرد.
ادویه اسهال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی