ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

ترشی خانگی و سبزی خشک و میوه خشک و ادویه جات اصل هندی را میفروشیم

بایگانی

ادویه ناگت مرغ و خرید عمده ادویه کاری

 

همکاری در فروش ادویه


ماتریس موقعیت یابی FPNV فروشندگان را در بازار ادویه بر اساس استراتژی کسب و کار (رشد کسب و کار، پوشش صنعت، دوام مالی و پشتیبانی کانال) و رضایت محصول (ارزش برای پول، سهولت استفاده، ویژگی های محصول و پشتیبانی مشتری) ارزیابی و دسته بندی می کند. که به کسب و کارها در تصمیم گیری بهتر و درک فضای رقابتی کمک می کند. Forefront از نظر رضایت از محصول توسط کاربران امتیاز بالایی دریافت می کند. نمرات استراتژی تجاری خوبی داشته باشید. F-Forefront شامل ITC Limited، Everest Food Products Pvt Ltd.، Chr. Hansen Holding A/S، International Flavors & Fragrances Inc.، Synthite Industries Ltd.، و Kalsec Inc.. Pathfinder دارای رتبه بندی رضایت محصول قابل توجهی هستند، اما به نوعی فاقد استراتژی تجاری در مقایسه با پیشروها و موارد حیاتی هستند. P-Pathfinder شامل Naturex SA، Turmeric Australia، SHS Group Ltd.، Spicely Organics، Vigon International Inc.، Jacarandas International و Aryan International است. راه حل های طاقچه پاسخگوی نیاز بخش نسبتاً کوچکتر کل بازار است. آنها استراتژی تجاری Forefront را ندارند. آنها ممکن است از نظر رضایت از محصول امتیاز مثبتی دریافت کرده باشند اما هنوز بررسی های کافی برای تأیید آنها دریافت نکرده اند. N-Niche شامل Feel Good Organics، Mane Kancor Ingredients Private Limited، Oregon's Wild Harvest، NHR Organic Oils، Organic Wise، Mountain Rose Herbs، Kauai Organic Farms، و Windcrest Farm, عمده فروشی صحرایی Inc.. Vital استراتژی تجاری نسبتا خوبی دارد اما هنوز نتوانسته است به استراتژی تجاری Forefront دست یافت. با این حال، آنها رتبه های رضایت محصول پایینی دارند. V-Vital شامل Olam International Limited، McCormick & Company، Inc.، Roha Dyechem Pvt. Ltd. و Sabinsa Corporation. تجزیه و تحلیل سهم بازار تجزیه و تحلیل فروشندگان را با توجه به سهم آنها در بازار کلی ارائه می دهد.
همکاری در فروش ادویه

 

 

خرید ادویه زاهدان


سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) کورکومین ادویه را به عنوان ایمن (GRAS) فهرست کرده است. برخی از مشکلات مربوط به مکمل های ادویه با کیفیت پایین یا آنهایی که حاوی پرکننده ها و افزودنی های بالقوه مضر هستند، گزارش شده است. رنگ خوراکی زرد - در کشورهایی که ادویه بسیار محبوب است، مانند هند، برخی از تولیدکنندگان از رنگ خوراکی متانیل زرد (زرد اسیدی 36) برای تقویت رنگ ادویه استفاده می کنند. اگر متانیل زرد در مقادیر زیاد مصرف شود در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که باعث ایجاد طیف گسترده ای از بیماری ها می شود. در حالی که زرد متانیل در ایالات متحده ممنوع است، اجتناب از هرگونه ادویه با رنگ خوراکی ضروری است. سرب - ادویه اغلب در سراسر آسیای جنوبی و بنگلادش کشت می شود، هند منبع اصلی این ادویه مفید در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مطالعه اخیر به رهبری استنفورد نشان داد که برخی از ادویه های بنگلادش به یک ترکیب شیمیایی مبتنی بر سرب آلوده شده است. مطالعات بیشتر نشان داده است که ادویه عامل سطح بالای سرب در خون کودکان در بنگلادش است. 17، 18 سرب یک سم عصبی است که می تواند به قلب، مغز و کلیه ها آسیب برساند. 19 به دنبال مکمل کورکومین ادویه باشید که توسط شخص ثالث آزمایش شده است تا مطمئن شوید که فاقد آلاینده است. ایجاد یک مکمل کورکومین ادویه موثر نیاز به درک کاملی از موادی که باید استفاده کرد و در چه سطحی از قدرت است. از برندی که توسط یک پزشک معتبر پشتیبانی نمی شود اجتناب کنید. یک برند معتبر مکمل کورکومین ادویه با ارائه یک سیاست 100٪ ضمانت بازگشت وجه نشان می دهد که به محصول خود ایمان دارد. برخی سعی می کنند با ایجاد محدودیت هایی در مورد نوع بازپرداخت، سیاست های بازپرداخت خود را پیچیده تر کنند. از هر برندی که حداقل 90 روز ضمانت بازگشت وجه بدون سوال ندارد، اجتناب کنید. تحقیقات نشان داد که در مارس 2019، 1.8 میلیون بررسی تایید نشده جدید وجود داشت که به طور میانگین 99.6٪ از آنها بررسی های 5 ستاره بودند. 20 اکثر این بررسی ها از افرادی است که برای نوشتن آنها پول پرداخت می کنند. این بررسی های جعلی تعداد را افزایش می دهد. رتبه بندی کلی ستاره یک پروبیوتیک هنگام تصمیم گیری در مورد محصولی که می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، به بررسی های آمازون اعتماد نکنید زیرا می توانند بسیار گمراه کننده باشند.
خرید ادویه زاهدان
  • آرش صحرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی